tiistai 16. elokuuta 2016

Outo olo

Hmm, ei se viikonlopun outo olo näköjään olekaan muuttunut mihinkään, en vieläkään pysty nukkumaan :S Ei mua oikeastaan edes väsytä, vaan ennemmin on sellainen olo koko ajan kuin olis vetässyt 5 energiajuomaa putkeen.. Yöllä siis myös, aamulla pystyisin kyllä vähän nukkumaan mutta toisaalta ei huvita kun on muutakin tekemistä. Eilen otin tupla-annoksen (eli pakkauksessa kerrotun maksimiannoksen) sitä unirohtoa ja ei kyllä auttanut yhtään. Pitäs ehkä kokeilla jotain muuta. Soitin nyt varmuudeksi terveyskeskukseenkin, varmistaakseni ettei tämä nyt ole enne jostain tuloillaan olevasta romahduksesta.. Mutta ei mua kyllä hirveesti huoleta, kyllä tämä tästä jotenkin päin kohta varmasti aukeaa. Ärsyttää vaan, kun tämä sotkee mun rytmit aterioiden ja liikunnankin suhteen.. Ruoka ei maistu yhtään (vaikka pakolla jotain vetelenkin ainakin muutaman kerran päivässä, usein proteiinipirtelöä jota jossain vaiheessa hommasin palautusjuomaksi kun siskokin sellaista käyttää, mutta ei ole siihen tarkoitukseen tullut käytettyä niin nyt sitten sitä juon jos muu ei mene alas), liikkuminen maistuisi, mutta mulla on selässä sellainen noidannuoli joka sinne on raskauksien jälkeen ruvennut kehkeytymään jos nostelen liikaa enkä keskity asentoihin. Toi kahvakuula sen taisi tällä kertaa laukaista, ja on mulla sen hoitoon fysioterapeutin ohjeet, joita aluksi noudatin noin viikon-pari ja sitten ne unohtui.. Nyt voisin kyllä nekin sisällyttää osaksi viikottaista liikuntaa ja venyttelyä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti